Jesteś tutaj: / Relacje z imprez / 15.01.2022 – GSB na RATY z PTTK Nowy Targ – Etap III – Przeł. Kubalonka – Przysłop

W sobotę 15 stycznia odbyła się trzebia wycieczka z cyklu „GSB na RATY z PTTK Nowy Targ”, w których głównym celem jest przejście w całości Głównego Szlaku Beskidzkiego.

Etap rozpoczęliśmy w miejscu gdzie w poprzednim etapie  zakończyliśmy wycieczkę czyli na Przełęczy Kubalonka. Następnie trasa biegła przez Przełęcz Szarcula, Beskidek i Stecówkę. W schronisku PTTK na Przysłopie pod Barania Górą odpoczęliśmy, po czym opuściliśmy czerwony szlak (wrócimy tam za 2 miesiące) i trasą przez Karolówkę, Gańczorkę dotarliśmy do Koczego Zamku w Koniakowie, gdzie czekał na nas autokar.

Tym razem pogoda nam bardzo dopisała, oferując niesamowite, dalekie widoki, a niewielka pokrywa śnieżna urozmaiciła naszą wycieczkę.

W tym dniu pokonaliśmy 8,5 km GSB,  w trzech etapach 37,3 km, pozostało do końca 463,6 km.

W wycieczce wzięło udział 41 osób.

Kolejny etap odbędzie się 19 marca 2022 r.

Wycieczkę prowadził Robert Zieliński.
Zdjęcia wykonali:  Teresa Styrczula-Dyrek, Adam Duda, Mirosław Majda, Robert Zieliński.