Jesteś tutaj: / Relacje z imprez / 15-17.10.2021 Wycieczka w jesienne Bieszczady

15-17.10.2021 Wycieczka w jesienne Bieszczady

Wycieczka odbyła się w dniach 15-17 października, w których to Bieszczady zaprezentowały nam przepiękną Złotą Polską Jesień.
W pierwszym dniu, po podróży z Nowego Targu, wyruszyliśmy z Duszatyna w stronę szczytu Chryszczata, aby po drodze obejrzeć przepiękne Jeziorka Duszatyńskie. Po zejściu ze szczytu udaliśmy się do doliny potoku Huczwickiego, gdzie próbowaliśmy znaleźć bobry w utworzonym tam Jeziorku Bobrowym. Później szukaliśmy śladów nieistniejącej miejscowości Huczwice oraz próbowaliśmy wody mineralnej ze Źródła „Rabskie”.

W drugim dniu naszą górską wycieczkę rozpoczęliśmy z Przełęczy Przesłup. Dzień ten dostarczył nam przepięknych widoków z polan pod szczytami Jasła, Małego Jasła i Worwosoki. Zejście na zasłużony odpoczynek w Cisnej i powrót na nocleg do Soliny.

Trzeci dzień przejechaliśmy do nieistniejącej miejscowości Łopienka. Na początek zwiedziliśmy wnętrze cerkwi z kopią ikony Matki Bożej Łopieńskiej, ale większą atrakcją okazała się dziupla wiekowego drzewa, w której to każdy musiał zrobić sobie zdjęcie. To nie był koniec atrakcji, bo głównym naszym celem w tym dniu zdobycie szczytu Korbania z wieżą widokową.

Żegnając się z Bieszczadami zatrzymaliśmy się jeszcze w Polańczyku, aby z widokowego punktu Kiczera, podziwiać panoramę gór i Jeziora Solińskiego.

Bieszczady w tym roku były dla nas bardzo łaskawe, oferując przez trzy dni wspaniałe widoki i cudowną pogodą.

W wycieczce uczestniczyło 28 fantastycznych turystów 🙂 Do zobaczenia za rok.

Wycieczkę prowadził przewodnik górski Robert Zieliński.

Zdjęcia Adam Duda i Robert Zieliński.