Jesteś tutaj: / Relacje z imprez / 30.09-2.10.2021 Wycieczka w Bieszczady

30.09-2.10.2021 Wycieczka w Bieszczady

Wycieczka odbyła się w dniach 30 września – 2 października. Naszą bazą noclegowo-wypadową była Solina.

Pierwszy dzień przeznaczyliśmy na zwiedzanie atrakcji w samej Solinie. Rozpoczęliśmy od zwiedzania zapory i elektrowni wodnej, gdzie oprócz wejścia do środka zapopry oebjrzeliśmy infrastrukturę techniczną oraz obejrzeliśmy film na temat elektrowni. Kolejnym naszym punktem był rejs po Jeziorze Solińskim. Ze statku podziwialśmy jezioro oraz piękne jego otoczenie. Punktem kulminacyjnm dnai był wyjazd nową koleją gondolową na górę Jawor. Oprócz samej kolejki skorzystalśmy z imponujących widoków z wieży widokowej oraz zwiedzilśmy Park Rozrywki Tajemnicza Solina.

W drugim dniu, ze względu na niezbyt dobrą pogodę, musieliśmy zmienić plany wycieczki i nie wyruszyliśmy na Połoninę Caryńską. W zamian szukaliśmy nieistniejących miejscowości w dolinie Wetlinki podziwiając Bieszczady wędrując ścieżką historyczno-przyrodniczą „Bieszczady Odnalezione” oraz ścieżką „Sine Wiry”.

Ostatniego dnia przejechaliśmy do Dołżycy, skąd rozpoczęliśmy wędrówkę górską na górę Łopiennik. Tego dnia nie brakowało atrakcji w postaci pięknych widoków, zmieniających kolory jeziennych lasów bieszczadzkich a nawet rwących potoków.

Mimo tego, że w tym roku trafiliśmy na niezbyt dobrą pogodę to i tak wszyscy się świetnie bawili, a przy okazji zobaczyliśmy tą bardziej mroczną, ale jakże uroczą stronę Bieszczadów.

W wycieczce uczestniczyło 28 fantastycznych turystów 🙂 Do zobaczenia za rok.

Wycieczkę prowadził Robert Zieliński.

Propozycja uzupełnienia książeczki GOT:

Zdjęcia: Marzena Kiernoziak,  Adam Duda i Robert Zieliński.